Σελίδες

ΣΕ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΜΟΥ !!!

Παύλος Μελάς 1870-1904
Σε ξεχάσαμε "Καπετάνιο", σε ξεχάσαμε.Σε ξεχάσαμε όπως έχουμε ξεχάσει ολόκληρη την Ιστορία μας ως Έθνος.
Είμαστε απαράδεκτοι Καπετάνιο μου...τους αφήνουμε να διαγράφουν την Ιστορία μας κομμάτι-κομμάτι και καθόμαστε σαν "ανθρωπάκια" φοβισμένα και γινόμαστε συνένοχοι.
Συνομολογούμε με τη στάση μας πως δεν υπήρξες ΠΟΤΕ!!!
Τιμούμε και δοξάζουμε άλλους κι άλλους ...και σένα ;;;
Συγχώρα με Καπετάνιο μου διότι ως Έλληνας είμαι αγνώμων.

Έχασα την αξιοπρέπειά μου, έχασα τα ιδανικά μου, χάθηκα γενικότερα και αντί να σ'έχω "φάρο" στη ζωή μου έκλεισα τα μάτια της ψυχής μου και παραδόθηκα σ'αυτούς που θέλουν να με αφανίσουν ως Έθνος.

Ακολουθούν λίγα λόγια για τον Παύλο Μελά :





 Ο Παύλος Μελάς (29 Μαρτίου 1870 – 13 Οκτωβρίου 1904) ήταν αξιωματικός πυροβολικού του ελληνικού στρατού και πρωτεργάτης του Μακεδονικού αγώνα. Ήταν γιος του Μιχαήλ Μελά και γαμπρός του Στέφανου Δραγούμη.
 Σπούδασε στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων απ' όπου αποφοίτησε ως ανθυπολοχαγός του πυροβολικού το1891.
Στις 13 Οκτωβρίου 1904 βρισκόμενος στα Στάτιστα και προδομένος από την βουλγάρικη συμμορία του Μήτρου Βλάχου περικυκλώθηκε από Τουρκικό απόσπασμα 150 ανδρών. Μετά από δίωρη λυσσαλέα μάχη διέταξε αιφνίδια έξοδο τεθείς επικεφαλής των ανδρών του. Στην επιχείρηση αυτή τραυματίσθηκε θανάσιμα στην οσφυϊκή χώρα και πέθανε μετά από μισή ώρα στα χέρια του φίλου του, Γεώργιο Στρατινάκη. Η τελευταία του φράση πριν ξεψυχήσει ήταν:  "Βούλγαρος να μη μείνει"    
Ο Παύλος Μελάς θεωρείται σύμβολο του Μακεδονικού Αγώνα.

ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ !!!


Κάποιος σε θυμήθηκε Καπετάνιο μας (13/10/2013)!!!